OONT

Jävla tråkig dag på jobbet.. fick inte vara med tommy heller =( På morgonen for ja o johan till granloholm plockade skräp, sen vart ja avsläppt i haga med fredrik o rensade o gräs.. men ah rensade inte så mkt satt mest på en bänk och kollade på ogräset.
Fick ha rast till 10 för fredrik stog o babblade sönder med några gubbar menmen inge klagomål där elle?

Eh då släppte vi av han sen for ja o elin till läxan o kollade alla tvättstugor oså, sen så dog vi men då kom fredrik o skulle hitta mer jobb åt oss.. gick runt o sa att de va ogärs som behövdes plockas.. men nääe vi såg inget :o han såg nog i syne!!
så då skulle vi klippa häckar... jag dog. hahahah osså när vi letade efter häxsaxen (heter det så?) i källarna (jag tar varje chans ja har att sätta mig ner) så såg jag 2 jordsäckar längst in o sprang dit o satte mig skööönt :)
¨fredrik påstog att jag var den lataste jag visste o att jag satt mer än vad jag stog (y) sen bärde han mig ut, haha.
Klippte dom där jävla häckarna iaf sen fick vi lunch for med fredrik till max o han köpte mat sen for ja på donkas med pappa =) gottiii bästa på hela dagen!

efter lunch så forja o elin till kuben o klippte gräsmattor med andre.. fyfaaaaaan va jobbigt JAG HATAROM! FYULA GRÄSMATTOR VILL BARA SPY PÅ DOM!
så ja klippte gräs i 3 timmar (y) sen var ja o elin dödaaaaaaaaaaaaaa for till verkstan o där gick ja hem..
har dödligt ont i mina fötter o dricker red bull...
blir väll sängen som vanligt, ingen som vill göra något endå^^ så hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0