PARTII

Ja i fredags jobbade o slet, fredrik utnämnde mig till den lataste sommarjobbaren han har jobbat med (y) haha yeej.
Efter jobbet så duschade jag o åt sen for på birsta med ramos=) hittade ännu ett par jeans för 49kr denna gång ;-)
Lullade på där sen for jag hem o sminkade mig, plattade håret o åt chips o dipp, tog bussen ner till stan och mötte upp jessica.

Vi for till hallström och va där o drack med han o pedro, myste med uno o kurt, haha guud vilka sötnosar!!!
Spelade öl spel o massa sedan kom robin o hämtade oss for till jonte där va robban, biffen emmy o hennes tjejkompisar sen kom de o gick folk hela tiden. Hade det trevligt ja.
Henke och nisse kom förbi en sväng så satt ute o prata med dom ett bra tag., Vid  tre tiden for jag till johan där även johan var, hahah men han däckade på en gång han allstå.. den andra johan (y)

Sov till typ 10 idag o låg kvar ett bra tag, städade o så åt johan eftersom inte han kom ur sängen. Sen vid 12 for jag hem, vi hämtade daniel och for hem.
Jag duschade o sen la jag mig i sängen o har sovit från halv tre till 5 =) såå skönt, så nu mår jag bra igen :D Klämmt i mig lite chips o ska börja fixa mig o så nu, får se vad det blir ikväll faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0