PUH..

Igår kväll innan jag gick o la mig kom emil förbi en sväng, satt bara o surra om allt o alla, behövligt från bådas sida!
O ja idag va det jobb igen fick åka med mamma till jobbet så var väl där kvart i sju, på morgonen o fram till lunch var jag med johan och henka i granloholm, plockade gräs o rensade rabatter, joobbbigt va det när det var så varmt.
Fick 2 fula kommentarer från 2 olika tjejer i typ 5års åldern..
ena..
är det din sopsäck?
jaa...
luktar du sopor?
hahaha nee det hoppas ja inte :o

och den andra sa
är du amandas mamma?
hahahah neeeeeeeeej sa jag.. så gammal ser ja väl förfan inte ut??

På lunchen va de lugnt... haha har sköna arbetskompisar iaf, full fart iaf på tobbe o fredde...
Efter lumch fick ja åka med magnus till haga fick köra gräsklippare=D
han klippte häckar och jag krattade ihop allt, la på kärran och körde iväg med gräsklipparen till ett ställe o hede av allt.
Roligaste ja har gjort under dagarna iaf :p va gaaanska svettigt!
Efter jobbet hämtade mamma mig for till barnens hus o köpte gosedjur för anna blir igångsatt idag så mamma ville köpa present
sen var vi på birsta o kollade lite sen bolaget sen ica maxi o köpte glass och sen hem=)

Så låg jag bara i
sängen o smsade linn så gick o mötte upp henne på hemköp hennes nya ragg, haha ah.. hon är rolig hon:p
Så nu är jag hemma o väntar på mat, sen ska jag väl duscha sen sova..rooooooooligt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0