ROOLIG DAG

Ja imorse fick jag vara med magnus.. fick rensa ogräs.. ovanligt när man är med han!!! Gjorde lite sådär på 10 min sen satte jag mig i bilen i typ 20 tills han va tillbaka, då ut som fan o låtsades komma från där jag hade rensat :) Då tog ja bort sånna här kvistar.. typ tjocka kvistar, fett jobbigt kommer ha träningsverk som fan i bröstet sen!
Efter fikat fick jag vara med fredrik:D:D:D Åkte till johannedal.
Skulle plocka ogräs.. o han skulle klippa gräs med åkklipparen,.. O ja började klaga o skulle intee rensa ogräs.. Så började han men "gö såhär så gå det fort" o typ om du gör det på en timme så åker vi tidigare på lunch o blabla men neeeeee ja vägrade,
haha så till slut fick ja min vilja igenom ja fick fick klippa gräset o han rensade (6) mohaa så dom ska tas!
For på lunch sedan och sen åkte ja med fredrik och tommy yill ica bergsgatan va nån kod grej som va fel, men dom kunde inte lösa det så for till haga och han klippte häckar och jag hedde in de i sopsäckar, pratade om det ena o det andra haha han sa ett antal gånger att jag var störd.

Eh sen for vi på ok o köpte cigg o glass=) gottt gott, for runt o fördrev tiden bara. så nu är ja hemma o har ätit o duscat, väntar på att mamma ska äta upp så ska hon skjussa mig till carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0