SCREAM OUT LOUD

Imorse sov jag till ett nångång, sen fick ja i mig en halv macka sen for ja iväg till stallet.. Mallis är fortfarande halt, haha stackarn ni ska se energin han ha! Jösses..
Så jag tog lord och helene tog blixten:) Behövde inte oroa oss för kossorna nu iaf! Haha lord är såå rolig o rida och inte snacka om hans personlighet.. haha!
Gick superbra iaf som vanligt.
For hem sen och åt lite mat o sådära.

Nu har jag faktiskt tagit mig orken o ha städat min garderob, slängt massa plus gett mamma jobbet att tvätta 8st par jeans som måste bli mindre då dom är allt för stora nu! Hoppas hoppas dom passar bättre sen då.
Ikväll vettefan va som blir, ska upp halv 9 imorgon bitti.. ska med pappa, berit o stina uppåt härnösand nånstans. känns jobbigt o gå upp så tidigt..
det som känns ÄNNU jobbigare är att ja börjar jobba nästa vecka... fyfan hur fan ska ja orka kliva upp 6? Jag tror ALDRIG det kommer gå menmen får väl se, längtar inte precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0