SJUUUUUUUK

Fyfan va ja har ont i halsen :'(

Igår så gjorde ja absolut ingenting.. kunde ju varken äta eller dricka så.. gick med mamma till ante vid 6-tiden o va där till nio.
Kul o göra nåånting iaf, Roma försökte lära sig svenska o har blivit duktig tkr ja =)
Kom hem o såg bara på teve.. somnade runt 2.

Vaknade igen vid 7, hade så fruuuuktansvärt ont i halsen (plus att de va en blöt pöl vid kudden) vilket måste betyda att ja inte äns kan svälja när jag sover?
Gick upp o spottade o åt halstaqbletter men de hjälper inte för fem öre att äta halstabletter.. somnade om efter några timmar o sov till 11.
Vaknade igen av att pappa ringde, då var ja nära på att börja grina allstå.. så jääävla ont i halsen ja hade. ena sidan va kanske en halv cm från att vara helt igensvälld o andra sidan som förut ja inte äns hade ont i började oxå bli igensvälld.
Så pappa ringde vårdcentralen och fick tid där 6, så ja hoppas på pencillin eller smärtlindrande skulle inte vara helt fel!!!

Pappa kom hit oxå med nå flytande medicin grej som man ska blanda med vatten...tvingade i mig de men inte fan vart de bättre, tog febern men hade ingen så de var ju skömt.
Sen åkte pappa o köpte glass o kom tillbaka med 2 =) väldigt gott men ont som satan...
pappa är ju orolig eftersom ja inte har ätit sen i förrgår o får knappt i mig nån vätska överhuvudetaget..
SÅ GODE GUD.....KAN DU TA BORT MITT HALSONT???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0