SLETEN TJEJ

Grymt  trött imorse..jag o elin klippte ett helt kvarters baksida, puh va jobbigt det var, for och fikade och sen efter fikat var jag med magnus, skottade bark (allstå jord) åt alla jävla buskar och blommor, och det mina vänner var 1000 gånger jobbigare. Kom ut en tant o bjöd på dricka iaf, snällt!
Sen for vi på lunch, sen la ja mig i soffan, va så gryymt slut och trött i kroppen slocknade till flera gånger men vaknade lika fort av allt surr.
Sen for ja iväg med magnus igen, det var inte roligt.. jag ville ba hem hem hem.. Fick återligen klippa gräs o ja hade ont i fötterna, ryggen va så jävla trött o allt va bajs va grymt tråkigt o gräsmattorna tog aldrig slut...
Var klar vid 3, for på shell o han bjöd på en cola. Sen åkte vi till haga, öppnade nån garage port där man tydligen kan lämna massa som ska slängas, ah sen lämnade han av mig i skb.
Gick sista biten och har hunnit duschat, städat heela mitt rum (torkat,  slängt kläder i tvätten, bäddat, dammsugit, eller ah dammsugit har ja gjort hela lägenheten) Sen har jag bortat kissekatterna med, nu är jag såå trött o ännu ondare i ryggen, ska nog ta och ta mig en liten sovstund, men då kanske ja inte somnar ikväll? Aja är grymt trött.

Fått bilderna av bror från bröloppet så slänger in några:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0