SÖNDAG

fanvarför ska helgerna gå så satans fort för??

Aja igår så kom jessica o caty hit med sina 3,5or ;) hahah. Satt o drack här sen fixade erik skjuss åt oss som han även betalade, han är för snäll med mig den karln!
For till burnt där det var samma folk som i fredags, + att isaac, nyström, jon o kling kom oxå.
Jag var ganska seg på att dricka igår, sen bjöd jag caty, jessica o nyström på vin oxå. Var itne såå peppad.
men ah sen skulle dom på krogen fast typ biffen o dom drog inte dit, så vi klämde in ossi freddes bil jag o jon i bagageluckan =) haha. Och for upp till biffen, drack ett glas vin där och sen for jag hem med fredde typ :p
Somnade vid 2.. sen vid tre ringer johan, en halv timme senare isaac och vid 5 ringer biffen.. haha o frågar om ja har ätit upp hans mackor? haha fattade ingenting ja.
Men ah jag sov till 2 idag jag, skönt hoppas ja får sömn ikväll iaf.
Ska ner på stan nuja så ska börja fixa mig, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0