TORSDAG

Imorse var ja nära på att försova mig.. tur att mamma väckte mig.
Imorse så eh var jag med johan i granloholm plockade skärp sen kapade han ner massa träd som ja plockade in i bilen och sen åkte vi på blåbärstippen med det.
Innan lunch var jag i stan o rensade ogräs var på verkstan halv 12, en halvtimme tidogare alltså så fick extra lång lunch.
Haha o ja på lunhcen-. killarna är fan sjuka som jobbar där iaf fredrik och robin och tobbe! hahah :'D

Efter lunch var jag med henka och klippte seriöst 9606465gräsmattor fyfan va jobbigt det var, sen regnade det ju o åskade o blabla.
Men grejen är den att jag får inte igång den själv.. orkar inte dra hårt nog i det där jävla snöret och första gräsklipparen jag hade dog hela tiden... o osså satt de nå killar längre bort som jobbade  där fast i huset o skrattade åt mig.. haha ångest sen kom dom fram o frågade om ja behövde hjälp.. snygg va dom oxå..ångest.

Aja är hemma nu o min hylla har ramlat ner så min teve är paj o ja herregud, ska snart åka till isaac men den stora frågan är vart är  carro??? hon LÄJU ha somnat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0