TORSDDAGG

Ja jobbet idag som vanligt :):) åkte med tommy på morgonen fick plocka skräp vid ica bergsgatan så gaaaaaaaaaalet kallt o vart klar på en kvart sen fick ja vänta på tommy i 40min (y) när han kom så sopade vi lite o sen for vi på fika.
Efter fikat fick ja vara med typ.. micke? klippte väääääääärldens största gräsmatta tog 2½ timme.. fy satan va jobbigt höll på att dö.
Sen va det lunch läste tidningen och åt som vanligt, sen var jag med magnus, klippte gräs då igen fast med åkklipparen:) guud va skönt det var, klippte typ 6stora gräsmattor sen körde jag på en stan hahah så den gick sönder typ remmen gick av :p opsi!

efter jobbet for ja på stan med ramos=) fick hem en kjol o jeans för 200kr, ekonomisknt nathalie! men inte fick ja med nån tröja, fanns ingeeeeen o om man hittade nån så fanns det bara l eller xl..
sen var vi på donken o ramos åt och sen for vi hem =)
Så är hemma nu o ska kanske till linn om segpuppan blir klar, hon ska klippa mitt utslitna hår som inte blivit klippt sen i feburari:) de läju må bra(y)
mjaa helg imorgon sen är det bara en veckas till jobb, skönt skönt =) men kommer sakna grabbarna! dom är så sjukt sköna, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0