BETTY

Ja ja sket i skolan idag, ORKADE  verkligen inte kliva upp..helt död var ja...
sen vid 1 åkte ja o pappa en sväng var på hans jobb o så, for hem och mötte carro  i skb, tog bussen till stan och åkte på stjärna fyrkant o lämna in carros telefon sen kom flerran, fille och alex o hämtade oss sen var min älskling med:):)
han fick ligga i mitt knä!! var lite här o där sen for vi upp till pontus och sen ner till texas.
Vid halv 4 skjussade dom hem mig, bytte om sen åkte jag o linn till stallet.
Hon var jättesjuk så ja fick rida betty=) red i paddocken och hoppade, guuud va roligt det var har inte hoppat på kanske 2,3år? så var lite skakis i början o hoppade låga hinder i trav o sen i galopp..
Sen höjde linn gaanska mkt :o haha men gick superbra, men fick driva som ett as i galoppen och hon tog lite kaninhopp ibland men gick as bra och inge avåkningar ;-) superroligt.
Ska hoppa lite skogshinder med henne på söndag =D kuuwl.

Är hemma nu och har skittråkigt, vet inte alls vad jag ska göra? Kanske ska vara med anna så hoppas på det, vägrar sitta inne o tråka...

Kommentarer
Postat av: sarha

pallade inte skolan jag heller :)

2009-06-06 @ 03:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0