BRÖLLOP

For till bröllopet vid halv fem, jag o mamma åkte med daniel och anna. Sn gick alla gå in förutom tärnorna o best man..
o dom vgar försenade så ja fröös ihjäl.. haha ah sen när dom väl kom ja då kom dom på att thereses mamma hade ringen (y) haha aja det löste sig iaf:D
jag gick in med mattias ja sen i kyrkan gick allt bra o det var jättefint =)

När allt var klart så var det såklart kort tagning, masssviis! Sen for vi hem bytte skor, rökte o sörplade i oss en bacardi.
Vi var sist på folkets hus o vi fick såååå god mat, potatisgratäng, sås o kött ) =) as gott.
Sen var de ju chapagne, skålar, sång, tal.. osv:D
Osså tårtan va såååå fin och god =)
Vid nio vart de party, baren öppnade o vi festadetill typ ett, haha ja dansade med mattias.. tryckare mohaha har inte ja gjort sen i 4an:D
När allt var klart mötte jag upp gaaf o va med han ett tag sen hem o sussa.

Imorse ringde linnn den puppan o väckte mig.. men fick sova till 10 sen kom dom o hämtade mig, drog till ett stall vid travet o sniff va med han med . Linn hade blivit erbjuden att rida en travare, Starla hetta hon.. såååå otroligt fin.
Linn red till vårat stall o tjejen hade med en unghäst som fick vara med oxå, medans dom red i paddocken gjorde ja iordning betty.
red med domtillbaka sen vände jag o red hem igen, linn fick skjuss av hanning.
Sen kollade jag på när linn trimmade i paddocken,sen kom elin och visade mig vart kaggson stog osådära:)
Han är ju på sommarbete nu, han läjjuu trivas;)

Sen kom pappa, jag körde hem berit hem till henne, sen till donken o åt lite, träffade även tommmyyy )=)
Sen körde jag till kuben, sen till petersvik sen i korsta o sen hem.

nuu är ja hemma o ska duscha o sådära, ikväll ska jkag först ut o gå med hundarna med linn sen ska jag vara med tjejen min :)

bjuppar på lite bilder.. inte fått alla än så.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men blä va fult :P Du va fin däremot :D

2009-06-21 @ 18:55:02
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0