CRUSING

Jaefter 2 timmar i sängen (orkade verkligen inte duscha) så klev jag upp o gick den långa vägen till duschen o duschade... ah det var jobbigt faktiskt! sen fixade jag mig oså, sen kom daniel och anna o skjussade mig bort till pizza pompei, mötte upp anna där och vi delade på en pizza... ah gick knappt ner en halva var... haha sen gick vi hem till anna, jag plattade håret osådära sen drack vi lite där.
Sen vandrade vi bort mot jocke, var där ett tag sen skulle sebbe komma o hämta oss men han kom aldrig!! GAAHH
så vi gick till anton istället men där vare dötråkigt, dom kollade på fotboll o spelade poker :p
Men vid halv 10 så fick vi skjuss ner av tommy till crusingen, sen kom berra o plockade upp oss i hans snygga raggarbil =)
Åkte runt ett tag sen vart vi avsläppta på big boy, åt där.. o fyfaaan säger jag... mätt ssom aldrig förr!
Sen kom tommy o skjussade hem anna och sen var jag med dom o åkte, til njurunda bland annat oså men ja var helt slut o hade så jävla ont i magen=(

Ja vid 5 tiden vart de väll sovdags, o vaknade 9 men somnade om som tur va tills elva.
Åkte med pappa till stallet o red en barbacka tur på kaggson till ridskolan=) travade och galopperade, häärligt.
Även att jag såg en överkörd grävling ligga på sidan.. fyfan va äckligt!!! han var typ skinflådd och platt och massa flugor , åh skrek rätt ut när ja såg han sen höll ja på o spy(y)
Sen körde jag hem, gick asbra, inga kärringstopp eller nånting , lite höga varv osådära menmen ;-)
ah sen klagar pappa på att ja kör för fort när ja svänger eller i kurvorna menmen.
Blir av släppt ja då äre nån som har varit o låst min dörr så kommer inte in!! o mobilen hade dött..
så fick gå till ante och va där en timme, åt chips med dipp... allst åde var månader sen ja åt det, å de var så himla gott :)

Men nu är jag hemma iaf, ska duscha o massa o gå ut med sakko, sen får vi se vad kvällen bjuder på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0