FÖRSTA DOPPET

Carro hämtade mig då förut, for till sidsjön (abborviken) la oss där  o åt sallad o solade, sen kom jon adam o ett tag efter henry o fredde. Då vart man ju ikastad (även carro) tur det annars hade ja nog inte doppat mig, sviiinkallt.. badkruka som jag är!
Sen stekte vi lite meeer sen for vi hem till carro jag såg på teve medans hon åt o duscade.. sen somnade hon SÄLLLAANNN

men vid sju tiden åkte vi till mig, hann bara äta sen ringde fredde o henry att vi skulle gå ut, gled runt i stan o var på norra oså sen hem till henry o såg fotbollen, braa sverige! Robban o andre kom även förbi,
åkte sen till sidsjö parkeringen hahahah o fredde vettu han körde runt andres bil ja sääkert 40 varv.. o henry pratade i telefon o hade dörren öppen o bena ute o satt o väntade tills han skulle stanna till slut slängde han sig ut..
Sen körde fredde på andre.. haha men guuuuuuuuuuuud va vi skratta seriöst vi dog!:')
Aja ja o carro for hit sen suttit här o planerat vår gatufest fett peppp, bara bijetten som saknas nudå.. papppa (a)
Hon for nyss iaf o ja kollaar på paradise hotel som vanligt ;-)
måste sova för linn den puppan ska ha med mig till stallet 10 imorgon bittii.. jag hatar henne seriöst,
aja har mkt o göra imorrn med så lär väl synas på torsdag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0