FUCK

Igår for ja till anna, vi skulle ut men det vart mys i sängen med desperate housevifes =D sen åtke ja med micke o dom hem som hade varit på svensexan, somnade hårt och skönt sen kan ja lova.

Idag så var ja o linn o gjorde lite ärenden... hahahha o herregud.. tur att ingen såg oss där i buskarna!
Ah sen for vi på birsta, linn åt på donken sen kollade vi runt lite, for till stallet sedan och isaac kom även =)
Linn mockade åt mig och jag fixade kaggson, tog ett braaaa tag med alla selen och är inte så van :p men fick till det till slut,
körde till travbanan o lät han springa 2 varv där, gud va han älskar o köra lillgubben:)
Haha isaac han fick springa bakom han!

Kom hem vid typ halv 9, nu har jag ätit osådära och ska åka till anna nu o äta chips, väntar bara på seeeeeeeeeeeg isaac.


innerst inne vill du inte dehär...jag känner dig du är inte den här personen du utspelar dig för att vara.
but I will wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0