HEELGEN

Fredan; Åkte hem till anna åt pizza med henne o fixade mig där. Sen for vi o hämtade jennie o anna hos jennie o ut till njurunda där kom hennes pappa o hämtade oss o skjussade oss till gnarp satte oss vid elin o ida o massa grabbar.
Drack på ja o träffade sjukt mkt folk, men jag var mest med erik ja:)
Sen hahahah syskonen.. näe vi ska inte äns gå in på dom! (a)
Anna var med i wet t-shirt tävlinngen o vann 1500kr den jäveln!
Träffade även en skit trevlig gubbe? på 44år som ja satt o surrade med i en timme, =) skit trevlig.
Vid ett åkte vi hem åt mackor o sen somnade jag fort kan ja lova.

Vid nio vart ja väckt av anna....hon babblade hela tiden o ja försökte sova men de gick inte, så gick upp (tog ett bra tag innan ja tog mig modet..) o satte oss på altan..Sen bärjade dom äta... o då kände jag.. va bara springa på toa (y) fyfan..
Sen tog ja med mig ett glas vatten o trio o gick o la mig 2 timmar igen :p sen var ja ganska bra o fick i mig en halv macka..
men ah fyfan va dåligt ja mådde, uschaaaaa.
vi åkte gräsklippare ner till sjön o skulle åka ring men den var sönder :( båten allståå.. så vart inget jag o anna gled ut på ringen istället till nån grej i vattnet där anna o jennie var.. Hhahha o herregud va ja skrattade jag fick kramp i armarna, hahah panik anna :')
eh sen gick vi upp o chillade i poolen och solen.. sjukt brun/bränd jag vart! huga.
Vid 5 började vi o duscha o fixa oss o så sen åt vi grillat, muums.
7 fick vi skjuss till gnarp igen men haha alla var så jävla tärda (alla utom anna o jennie)
M en elin då.. hahahh bend over bitch nu är de doggy! huva stackarn..
Ah ja satt i 5 timmar o fick i mig 3 groggar :p var omöjligt!!!
Sen kom erik o han hade köpt 2 cider åt mig =) hhihi.
Sen satte ja mig i carlsbergs vanen med han, henke, nisse o hasse ;-) haha lite roligt (bara ja o linn som fattar endå..)
Men nu jävlar linn :D:D NU ÄR HAN MIIINNNNNN hahahah ;-)

åkte hem med dom iaf, for på big boy sen hem =D Träffade gaaf på vägen så gick med han hem, somnade halv 5.
Pappa väckte mig halv ett o då skulle vi ut o köra..
Körde till johannedal till pappas jobb... haha o sen när ja skulle köra ut så kör ja på en stolpe x) inge bra..
men jag suuger på att backa!
Sen körde jag till farmor i skönsmon o hem =) så annars gick de finfint.. varmt bara.
HHAHAHHA o att ja backade in i en lycktstoplehahahah inte bra inte bra x)
Nu gör ja inte så mkt, ska nog va med gaaf ikväll som de ser ut.
men nu skaja ut o röka, bjuder på nå bilder först ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0