HOS CARRO

Visade mitt arbete förut, klart godkänd så skönt o vara klar med den kursen..
Drog upp till carro sen, var här ett tag sen åkte jag ner på stan med isaac och johan ,letade chinos till isaac och hittade ett par på mq :) sen for jag upp till carro igen...
Gick med henne och gina ner till stan vid 4, då kom pappa och vi for på donken gooottt..
Sen hem och bytte om lämnade sakko hos pappa.
sen åkte ja ner till stan och mötte upp carro, även att sebbe var där med min älskling<33333333MAAH puss på han.

sen tog ja o carro bussen upp till henne, är här nu och carro ska äta, fårse vare blir ikväll =))


upd.
jag o carro gick ner till stan förut, då ringde hennes mamma och vi gick dit.. ja då va det rea på hela affärn på bik bok (y) ah bra jag som hade lämnat plånboken hemma.. kuuuuul.. näe medans carro köpte typ halva affärn :'(
gick sen och mötte upp fille och sen gick vi o mötte johan och isaac,
dom skjussade mig o carro hit o vi gjorde itne så mkt :p
nu åkte hon precis så blir teve nu sen sussa hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0