INTE SÅ MKT TID VID DATAN--

Ja i måndags? tror ja iaf.. gick ju jag o linn med hundara runt ryggis sakko o sniff började stor bråka.. bet varann o grejjer vettefqan vare va med sakko:s men de gick bra ett tag... sen bråkade dom.. sen gick de bra a ssådär hela tiden.
Sen åkte jag med carro till sidsjön.. skulle bada men var så jävla kaalllt.. sen kom joniie, zeb, david o cricka o puttade i henne =D mohaha.. Jag va dock torr!
Sen åkte vi o köpte cigg, surrade med elias sen hoppade jag av hos anna.
Vart bara teve tittande sen sova.

På morgonen hör man anna NAAAAAATTTTS DE ÄR ELEFANTER O KAMELER UTANFÖR.. ja allstå seriöst anna stog i fönsteret o kollade i säklert 45 min.. helt fascinerad.
Sen kom jennie o pillan så vi gick ut o matade elefanterna:D så sööta.. fast dock hatar ja cirkus...DJURPLÅGERI.
Skulle aldrig gå o betala för att se sånt, fyfan..
såg även ett äckel där ;-) mohaha
Ah iaf sen åkte ja till stallet,red blixten själv osså såklart när vi var halvvägs börjar det spööööregna! dyngsur var ja...
Sen kom mikcke vi for på bauhaus o sen på maxi o handlade käk.
For hem o duschade o åt gooottt.

For till anna sen och dom var med elias o väntade på elefanterna, sen gicki vi o frågade om vi fick se dom o de fick vi :p
haha även att elias han är typ 2 år.. o han vart döökär i mig... han gick runt o sa natts hela tiden sen fick ja pussar o massa..
Sen när dom skulle hem ja då skulle han inte hem utan han skulle vara med mig han. haha

Aja jag o anna tråkade på tills typ 12 då kom freddie o henry =) åkte med dom o köpte cigg sen till sidsjön o träffade johan, biffen o alex surrae på med dom sen hem o se på teve o sova.

Vaknade 12 idag o har bara kollat på teve.
Nu är jag hemma o ska åka o bada med carrooobarroooo hejsvejs=)
juustja kommer få systembilderna idag av ante =D så blir väll en bildbomd i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0