JENNIE

ja for till jennie forut, va lite folk där ;-) vart lite bjuden på dricka sen åkte jag moppe hem med domme!! hahah det var ett tag sen kan ja lova.
Men sen satt jag o gaaf  här o drack:) o ja vi sitter fortfarande här, weeej...
börjar 10 imorgon, sen ska ja, gaaf o domme gå på stan ett tag.
4a ska jag på middag med pappa, berit o stina.. ah sen äre paaaaartyy på hög nivå!!! vi ses i dimman =)
eller ah.. har varit de igår o dag med men imorrn blire en rejäl dimma =)


ja justgja.. imorse när jag skulle skära bröd så så skärde jag mig i fingret rejält... ah sen fick jag yrsningar så jag vart tvungen o lägga mig o då gick det över.. (y)
ah sen idag när ja var hos jennie så skulle jag dra igen dragkedjan ja då skärde jag mig på på den på precis såret i mitt finger.. o ja visst det är litet men fan små sår gör mest ont :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0