JENNIES STUGA

Igår så for jag ju till anna o hon bjöd på mat spagetti o köttfärssås =) gotttiii sen skulle hon ut o träffa en kille så ja satt själv i typ en timme o sysselsatte mig själv, haha(y)
Sen kom fredde o hämtade oss, hämtade danne o kalle o for till åkersvik o såg på när massa spelade..
Anna hade väldigt tråkigt o satt o kasta pinnar på mig.
Sen var ja även med.. haha men ja sög så gav upp ganska fort. Var hemma runt 11 då åt vi toast o såg på teve sen sussade vi.

Vaknade imorse av damp linnn som r8ingde 54054gånger.. allstå den kvinnan är galen hon går typ upp 8 varje morgon??
halv 11 ringde hon o väckte mig iaf. Så var bara o kliva upp..
hahah även elias.. som anna är moster åt kom ju o när dom var hemma så hade gabby(annas syster) frågat ba: ska vi åka till mommo? då hade han frågat om ja var där :D
Se hade han fått ett linne o shorts som han inte ville ha på sig alls.. sen sa gabby att han skulle ta på sig dom o visa mig o då gick det bra ;-)
Sen hade han gått runt massa dagar o sagt natts o varje gång han sa de sken hans ansikte upp :D haha lite roligt...
Men hann inte vara kvar så länge, fick en puss  o en kram innan jag gick.
Sen for ja till stallet mockade o spånade.
Sen red ja pebbles till bron o mötte linn o starlet.. Gick ner med pebbles i vattnet sen tog det säkert en halvtimme innan linn fick ner starlet.. Hon är ju en fem åring o har aldrig sett vatten men när hon väl va nere.. guud va hon älskade o bada=) haha stog o stoppade ner huvve i vattnet, såå sött.
När vi badat i 40min snubblade hon o linn far i vattnet o blir dyngsur..får axeln ur led o hennes mobil slutade fungera...
så då gick vi upp o då tappade hon bort batteriet så fick leta den.. sen när hon skulle upp stog inte starlet still
haha liteee damp hon hade!!!

red hem med pebbles sen iaf, travade  o galopperade. Sist a gången jag rider henne.. nu åker hon på bete=( Sen åkte ja o pappa o hämtade sakko sen på gonzan o käkade pizza.
For till jennie sen o där var anna, vi for till Jennies stuga o badade o solade o spelade biljard =)
Är såååå brun nu!
Vid halv åtta åkte vi hem.. o jennie körde sen var de feting kön hela bredsand in till stan.. stog säkert 1 timme.. haha o jennie fick kärringstopp o backen där paniken så hennes pappa fick köra efter de.
kom hem till anna efter de o sen kom daniel o hämtade mig =)

Så är hemma nu ska packa lite osåntdära, är borta heela helgen=) så kommer hem på söndag, ska bli rooligt (D)(D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0