MÅNDAG

Ao mamma hämtade mig imorse,.For hem och då kom isaac med en extern hårddisk var bara att he över alla bilder på den.. Sen for ja ner på stan och mötte carro, surrade på med henne och sen gick ja till skolan och lämnade datan... fan alllstå =( var tuungt.. ska vara utan den hela sommarn.. kommer sakna alla kvällar när man låg i sängen med den :')

Ao sen kom isaac o hämtade mig, for upp till han ensnabbis, sen skjussade vi alina sen upp till toft där alex tatuerade sig =)
gick hem sedan och for till stallet, mockade oså sen åkte jag med kicki o hämtade hö.
Sen red ja o helene ut gick kalasbra=) blixten skötte sig som vanligt.
For med pappa sen på zibylla o åt en barnbox, goottii
Efter de kom gaaf med sin alkohol och lämnade den här, surrade på med anna och vi tänkte festa men dött med fester så =(
Så jag tog mofesen o åkte till mammas jobb o solade 20min, härligt.

Är hemma nu och gör inte mkt alls, ska ut o röka nu sen ska jag ja ja vet inte vad, gråta kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0