MÅNDAG

Sov tills typ 11 idag, klev upp och gjorde inte allt för mkt..
Vid ett tiden gick jag till lekparken o tog mysis med ut på en promenad, gick strandvägen och hon gick tillochmed och doppade sig frivilligt :o hon som aldrig brukar vilja bada.. Men var nog för det var såå  varmt för na, stackarn..
Efter det så var jag hemma ett tag sen kom isaac, fille och johan och hämtade mig vi lämnade av johan och fille sen for  vi o hämtade carro och for hem till henne :) Hann vara där ett tag sen kom pappa och hämtade mig.

For och red blixten, red neråt och träningsbanan =) gick bra, vi mötte inge kossor, det är vi nog alla glad över! hähä.
Nu har jag duschat och fått i mig lite mat, fårse vad som händer sen gaaf och macke kanske skulle komma föribi, eller så åker jag ut med isaac, carro o gänget efter som varit i isaacs stuga:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0