MIDSOMMAR

ja i torsdags for jag till anna, började fixa naglarna vid 6.. vid 9 var ja klar med ena handen.. då färgade vi min utväxt..
sen vart jag klar medandra handen vid ettt... SATAAAAN gör aldrig om det fyfan va jobbigt..
Ah vart lite tv-tittande sen somnade vi.

På fredan vaknade vi vid 11 klev upp o fikade sen for ja till pebbles o mockade o fixade höet, sen for ja o micke till rusta sen hem.. uuua va inte alls pepp var trött o allt.. Men vi åt mat iaf o ja segade på.. runt 3 kom ja in i duscshen o började fixa mig o dricka o allt.
Ja justja, linn kom förbi med sin hund sniff :D Tog ut mysis o dom fick busa litegranna
For hem till ida vid 4, där va det masas tjejer.. vi spelade... spit-bo? eller nå=D aaasroligt iaf o ja vann,-) nanan nybörjartur kanske?
Va där ett bra tag även att hennes brorsas kompisar o han va där o vi följde med ner till deras fest med ett tag.
Vid ja halv 2 tiden fick jag, elin, anja, anna och jennie idén att gå ner till donken.. men den var stängd=( så vart max o ja äter inte på max... USCH
Sen gick ja i mina broöllops skor.. för jaskulle gå ut dom o ajajajaj it huurts.- Sen kom det en lite drunk person (nämner inge namn så har ja inget sagt)
vi for ut till berga.. men där vare ju dööööttt... Så åker tillbaka men då vill denna personen vila lite vid vägen för den är så trött...
Ja vem kommer inte då.. jo polisen (i) o han får blåsa.. går inte så bra där elle ah sen tar dom bilen o åker.
HALLÅ? ja trodde typ att om dom gör så så kan dom väll förfan skjussa hem en. .men nä.. i vart lämnade där i njurunda o grädden på mosen så börjar det spöregna(Y)
Vi står där ett tag smsar typ alla vi känner men näe...
Så kommer joppeplopps morsa o hon är sååå snäll som skjussar hemoss, gult värt!!
Slocknade vid 5 och sov till halv 2=)

NUU ska ja börja fixa mig ja. bröllop ikväll sen fest:)
föresten hatar o skriva med dom här jävla långaglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0