MJAAOOO

Ja igår så kom jag till skolan.. ja då sitter jenny o säger att vi behöver inte alls vara här så det hon riktigt sa var att ja kunde ha sovit tills 12 istället för 7!!!!! dåligt less man va då.
Aja gick o käkade as äcklig lunch (jag åt 1 hårdbrömacka) sen drog ja o tjejerna på staan, sen tillbaka till skolan då jag umgicks lite med freddie =)

På matten fick vi reda på att jag hade vg i naturkunskap som betyg ;-) wihooo, ah vi var här typ en kvart sen fick vi sluta.
Då for jag med isaac och olofsson vi drog hem till mig o tog de lugnt sen ner på stan o träffade fille o alla sen drog  vi 4 till olofsson och han åt mat hähä.
Efter de så skjussade dom mig o fille till korsta sen gick han med mig hem :o naaw* och sen vände han och ja gick upp och bytte om.
For till stallet och linn mockade både åt betty och kaggson (y)
sen red ja barbacka och linn promenerade en timme, suuperhärligt, travade och galopperade med kaggson:) han var såå duktig.
Sen betade vi oså med dom.

Efter de åkte ja hem och åt lite sen drog ja på mig alla kläder ja hade typ och åkte med isaac, olofsson ochfille till granloholm där resten av alla var och dom spelade vollyboll, saaaaaaaaaatan va akllt det var >,<
Kom hem runt halv 11 då vare typ bara natt o gå o lägg sig!

Imorse bestämde jag mig för att ta en sovmorron... så kom till skolan nyss=) ska redovisa min hemsida när daniel kommer och sen slutar vi, då ska jag dra till carro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0