SOMMARLOV

Igår mötte jag upp sarha på stan, vi gick till skolan och fikade och fick betyg.
Vg i matte, svenska och naturkunskap.. Resten G, så det var ju braa.
Sen virrade jag runt på stan med gaaf, rami och nathalie. For hem vid 2 och åt en tacos och gjorde inte allt för mkt.
Vid 3 kom pappa o hämtade mig, for hem till berit och sen hämtade vi upp stina och sen for vi på kinaresturang o åt :) asgott, men vart skitaamäätt.

For hem sen och då var domme och gaaf redan här, satt o drack o tog det lugnt, vid halv 9 tog vi taxi till Johan, där var det massa foolk:D hade skit skojj ja..
Förutom att nån jävel tog 2 av mina cider o gaaf cigg o dommes  förarbevis o massa? nödvändigt menar ja..
Tog taxi till stan runt 1 kanske? Drog o mötte sarha och lille, följde med dom till petter och festade vidare, men jösses då vart jag slut... och full!
Tog oss en vandring till donken för att äta en cheese, sen vart de hemgång för mig.
Somnade runt 4 o klev upp 9, somnade som tur va om vid 11 och sov till halv 6! hahah skööönt kan ja lova.
Hade 10 meddelanden och 8missade samtal..
isaac - hur  fan länge sover du kvinna?

ikväll får vi seee vad som blir :) jag är ganska slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0