STALLET

Ja herregud imorse  vid sju började dom klippa gräset eller borra eller vafan dom höll på med, dåligt less ja vart... men på nå sjukt sätt somnade jag om till elva, skööööööönt!
Var o lämnade in mickes bil på berners sen for jag till stallet, jag o linn försökte få på berit vagnen men gick inte så bra:p ingen vet om hon är körd förut eller inte men hon var ganska bakåtskygg så vi la ner efter ett tag!
Jag tog med kaggson i paddocken och red med linn o betty barbacka =)
red i säkert en timme, skrittade mest men vart lite trav med.. lånade elins hjälm som är 100gånger för stor för mig så va så jobbigt o trava för hjälmen skumpande runt på huve som ja vet inte vad :p

Efter nästan 4timmar i stallet fick ja skjuss hem av linns mamma, så nu har jag käkat oså, har ont på benet för brände mig på brännässlor när vi skulle få ut vagnen =(
Så vet inte vad jag ska göra nu.. funderar på att dra o sola igen, men fan va inge bra rör den här gången tyckte jag.. så fårse vad som sker, imorrn äre skola, sen slutar vi ju på fredag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0