VATTENSKIDOR

vid halv 3 tog ja o gaaf cyklarna till alnö.. fyfaaaan de gör ja aldrig om.. typ 6 vilopausar.. o isaacs stuga är i krokviken så är en bra jävla bit.
Iaf tog det 2 timmar, o när vi väl kom dit så rakade dom håret på gaaf sen drog vi o badade :)
Sen chillade vi ba i solen och sen vattenskidor ;-) haha gaaf va tootallt värdelös hahah o bazze var väll ganska bra ;-)
o jag då.. haha jag va oxå dålig.. men bättre än gaaf iaf =D
men fyfan va kallt det var.. tänk er åka  båt i över en timme i blöta kläder.. ah fyfan.
Gaafs pappa fick hänmta oss iaf.. vägrade cykla hem iaf.

Är hemma nu med tjocktröja o grejjer, fryser som satan.. ska lägga mig under mitt älskade duntäcke nu och njuuta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0