WHAT A NIGHT...

Ja åkte ju till jocke igår, förberedd på en luugn kväll..Kom dit och vart bjuden på en cider av jocke, (jessica o anna med)
eh ja det hände väll inte så mkt :p vid kanske 10 tiden kom jon,wikke, felle, krille, danne,carro,gina...
Då köpte jocke sprit så då bjöds det, och bjöds på champagne o vin av jon adam för han fyllde år, så ja vart det ena med det andra, sen satt man där full (y)
O ja...hände väll ganska mkt, typ jocke och danne utmanade mig o anna,, först vart de strul o ja. haha den leken höll på o gå över styr, men ja tror ja o anna vann endä va;-)
Ah sen hade carro o gina blivit slagen för dom åkte en sväng så då åkte anna med dom o skulle slå den tjejen o ja ja fattar ingenting för dom kom tillbaka o berättade vad som hade hänt men förstog endå inget (I)

Haha ah det fulaste var ju på slutet vid typ 3.. alla var skitless ja var skitless pga de ja hade fått reda på.. samma med anna o robban oxå, o jocke sov o danne somnade med.
O jon o dom drog o anna sov inne hos jocke efter ett tag.. Så ja vid hal 4 började jag vandra hemåt
sen smsade carro och dom var vid statoil bergsgatan så åkte med dom hem
hahah isaac är så rolig - NATTS förfan kolla på mig!!!!
jag kollar...
isaac: men fyfan natts va full du är du skelar ju förfan!


Aja är vaken nu för en som ringde o väckte mig o fast ja hade på ljudlöst vibrerade de :p så ja.. dricker cola nu o måste få i mig nå o äta men vettefan vad..sen blire dusch osv, och ikväll blire nog utgång igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0