KNUBBISEN

Fick sluta när jag var klar med mitt arbete, så tog 14.00 bussen hem, åt en macka och chillade lite.
Sen for jag till stallet, red barbacka till kvarsätt, träffade erik och surrade lite med honom, trevligt!
Sen va det så hiimla fint väder :-) kan ju säga att de börjar bli för varmt med dunjacka, vinter-ridskor och lång kallingar, höhö!!
Men kaggson va duktig, inge damp eller nånting alls :-)

Sen for jag hem, gick ut med sakko och sen åt jag tacos och sen duschade jag, och sen kom johan.

Nu på kvällen har jag läst bok, en lisa marklund bok.. till svenskan, läst 50sidor nu.. bara 250kvar (y) wohoo
sen sitter jag här med min käre redbull oxå<3333 det finns nog inge goare, slår coca cola tillochmed :)
ne sovmorgon imorrn GUUUUUUUUUUUD va skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0