KÖRT

Ja förut så ringde pappa typ sju o ba vill du ut o köra? tror han hade slagit huvve eller nått.. han ska ju sova då han?
Ah iaf så körde vi typ petersivk, gärde, skönsberg, bydalen ja lite här o där.. gick bra tycker jag. Är mkt lättare nu med växlarna o ah när ja växlar så hänger inte bilen med längre.
men pappa klagar på att ja gasar i kurvorna o att ja kör för fort o blabla...Så det var väl de enda.
Sen när ja kliver ur så står fredde o henry utanför :o haha bara sådär stog o pratade med dom ett bra tag, tog en cigg..
eh sen for vi o gick björnstigen, fy satan va jobbigt!! jag doooog med min kondition...Hugaligen
Sen skjussade dom hem mig direkt, nu kollar jag på greys anatomy och sen blir det sova.


vakna upp nu, inse verkligeheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0