2DAGARS

ja igår vart det ju dricka igen:) åt först mat hemma sen kom thom och hämtade mig, haha allstå jag skrattade från han hämtade upp mig tills jag kom till fredde.. den karln är så sjuk rolig.. undra om jag skulle överleva en he dag med honom? Hmm..
Väl hos fredde var biffen och freddes pappa, dom drack öl och jag vin :) var ju fotboll, skiitspännande men dom förlorade juuu=( så jävla tärt allstå, så ja nu var det hejdå till dom då.
Annars så gosade jag med freddes hundar som jag älskar, ska nog sova hos fredde nästa helg och vara hundvakt med honom =D då ska jag mysa sönder kan ja lova.
Iallafall efter det skjussade freddes mamma oss till robban, va där och körde spel och drack oså, mkt trevligt.
Kalle hämtade mig vid 3 och skjussade hem mig, var sviiiintrött -,-
vaknade ett idag av att pappa ringt 3 gånger, så va bara och kliva upp då och fara till stallet det.
Sniik linn var ju redan där hon hon tog lite kort på mig och kaggson och sådära, tänkte förstora ett av dom:)
sen körde jag till skönsmon, tränade på och backa eftersom ja ska ju till körskolan på tisdag, och nu jävlar börjar ja kunna dedär, supeeer (y)
Körde sen till gonzalos där vi åt pizza eller ja pizzasallad åt väll ja 8-) haha.
Är hemma nu och ska snart ner och träna på stan, senare ikväll ska jag ut och gå med ramii:)

laddar upp lite häst bilder sen, oorkar inte nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0