COCA COLA

Sitter här och dricker min andra burk för dagen med cola, men cola är det bästa som finns när man är bakis!!!<3mmhm.
Va ute och sprang förut med, gick super förutom att jag får mjälltugg för ingenting, skititteterande, åt en macka halv ett och sprang 3 tror de är nå fel med min matsmältning eller något.
Efter jag sprungit så kollade jag igenom mina ridkläder, hittade ett par rid täckbyxor som jag fick för farmor när jag började rida.. men har aldrig användt dom för dom var för småå! men vågade aldrig säga något ;p men prövade dom nu och dom sitter såå perfekt, så nu har man värme i vinter :D

Carro kom förbi och hämtade sina jobbkläder, sen nu har jag pluggat teori ett tag och gjort fas A igen, känns som jag kan dom "viktagaste" frågorna, så ska nog börja med fas B nå i veckan, har ju min andra körlekltion på tisdag, 07.30!! frågan är hur jag ska komma upp?

Aja väntar på mat ja.. micke håller på med en höstgryta som tar typ 3 timmar o göra, så han började med den vid 4 så är ju ett tag kvar :p sen åker jag nog till freddie ska jag tro får se om jag tar med vinet eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0