EINAAAR

Ahh for till stallet förut, red en snabbis till ridskolan med kaggson, fick sådåligt samvete för jag var så stressad.. hann fylla på en kärra spån.. så imorgon ska jag rykta han ordeentligt, rida ut på en ordentlig tur, sen ska jag he in minst 5kärror så han baadar i spån precis som betty ;-)
Sen for jag hem i typ 10min sen gick jag och mötte caroilina, åkte med henne och hennes sju åriga dotter till norra alnö där Einar stog, jag och hennes dotter letade hästarna i en jäävulskt stor hage när vi gått i typ 20 min ser vi dom vid ingången, SUCK.
Men ååh vad jag älskade den hästen allstå :) visst han höll på o testa mig i början, sega på lite och va lite mörkrädd osådär, men carro peppade mig så gick bara bättre o bättre:D
Sen sa hon pröva och galoppera på han.. det är ingen som har klarat det förut som ridit första gången på honom..
försökte en gång, vilket inte gick.. sen nästa gång då jäklar satt den och gick sååå bra, bytte varv till hans svåra varv och han tog de direkt =) Åh så sööt han vaaar!!!
I bilen påväg hem så sa hon att on nästan valt mig redan(a) jag var lätt i handen (hon hatade dom som var hårda) och bra sits osv, känns skitroligt:) ska dock komma 2 till o provrida så vi ska höras på måndag.
men stallet var jättetrevligt och skitsnälla tjejer som hade hästar där, så känns super :):)
om allt nu går som JAAG vill så kanske det blir nå träningstävling osv till våren med han.. åhhh men ska inte hoppa för mkt då blir man bara besviken :( men det kommer ja bli endå om hon inte väljer mig...

Aja är hemma nu och har ätit och kollar på bonde söker fru, skulle tränat men orkar verkligen inte, att rida tar på krafterna!
Sen är det greys och efter det blir det sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0