EINAR

for ut med carro förut till Einar, först red Sanda lite, hon ville visa att hon kunde trava haha, sött.
eh sen red carro, visade hur jag skulle rida han osådära, sen fick jag rida, går skitbra i skritten
får han i form och han jobbar på skitfint, och jag får inte gå över i trav förns han går ordentligt
i skritten, åh får till han i traven men tappar balansen så jäkla fort o eftersom ja tappar balanasen så tappar ja kontakten med hela han o då vill carro att ja ska stanna o göra om allt, så tränade på det idag, han har vääldigt speciell trav och lär ta ett tag innan jag lär mig den.
Men en vecka kvar så börjar jag på lilla han=) Ska bli sååå roligt, längtar efter träningarna nu.
Trevliga tjejer i stallet oxå, vilket är ett stort plus.

Ah ligger o kollar på filmen nu iaf som jag la ut förut, har typ fem minuter kvar, äckligt mätt är ja oxå
ska se på teve klockan åtta, ensam mamma söker. .sen måste ja pallra mitt fläsk och gå ut o gå
fast ja är så satans trött, kommer somna vääldigt tidigt ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0