=)=)=)=)

Har fått grymt kondis orkade jogga heela vägen igår ;-) inte illa om ja får säga det själv.
Sen kom t, va ute och åkte lite här och där skrattade typ var 3e sekund, haha sen när vi va typ nånstans vet inte vart vi var så fick jag köra, men gick asbra, som vanligt men sen när vi kom ut på en större väg fick han köra igen, om polisen kommer så vill man ju inte ha körkortet uppskjutet -,-
for hem till han sen och såg 2 filmer, haha dom var skit dåliga!!
sen fick jag massage, guud va skönt -,- har hur många dubbelknutar i ryggen som helst, vill verkligen gå till en riktig massör och få ryggen kollad allstå.

vart hemskjussad vid 2, haha och den bilturen var inte nådig, höll på o döööööö av skratt men fick in mellan andningarna "slutaa prata" annars hade jag nog dött där.


Men nu har jag precis sett klart på education och charlie banks.. jättedålig film, sådär seg...
ska snart åka till stan med mamma och köpa en tunika sen till stallet sen till farmor sen ska jag ut o springa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0