=)

Fick sova till elva idag, klev uop o åt en mandarin sen for jag till stallet, mockade åt alla tre sen red jag och helene ut, jag tog blixten gick finfint för oss men helene o mallis hade sina problem, mallis var lite spänd idag och  vart rädd för allting, en traktor som lät sen skulle vi rida över bron och dom håller på o bygger ett garage innan som lät som fan, tur va så såg dom oss o slutade.
Sen bron som låter jättemkt, men han var duktig som klarade allt =)

Nu är ja hemma o ska snart byta om o dra ut p springa, trots pappas stränga order "lova pappa att du inte springer nå mer förns du är frisk, det är skitfarligt, kan komma åt hjärtat nathaliiie"
jaja visst pappa =) klart ja inte ska springa..
NOOOT.

efter ja har sprungit ska jag äta sen gå med pengarna till carro och ikväll ska jag vara med ramos :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0