FEST I NORRHASSEL

Ja igår drog ja ju o käkade tacos hos pappsen med han, berit och stina.. Proppade i mig en tacos o längesen ja var så äckligt mätt.. (va mätt hela natten tills fem!!!)
ah iaf jennie hetsa somfan så skyndande mig hem o sminkade och platta håret, hann dricka en cider med mamma sen gick jag till pernillas pappa och hämtade pengar sen mötte ja upp pernilla på bussen.
for till jennie och satt där i typ en kvart, sen åkte vi med tobbe till matfors, och sen åkte vi med fredrik därifrån till norrhassel.. haha allstå seriöst hur kan folk bo så långt i skogen? vi var näästan i gävleborgslän, herreguud.
Men det var helt okey där, grabbarna badade badtunna osådära och alla var trevliga.
roligste på hela kvällen var ju skorna pernilla hade på sig, hahha o gud v istog ute o rökte osså kollar ja ner så har hon på sig världens fulaste största skor som sitter så jävla fult.. tänk er typ clown, så ja börjar asgarva och håller på o döööööööööt.
och pernilla fattar ingenting så ja tar ena skon och sätter den på mig, då börjar hon och asgarva, ah jävla roliga skor dedär.

fick hämtning vid 4, sov borta, vi såg på film som var gaanska värdelös haha. somnade typ sju och vaknade elva och såg på ännu en film som faktiskt va bra, fick skjuss till stallet sedan red ett dressyrpass i paddocken och mjukade upp sidorna på han, gick ganska bra förutom i höger varv då var han skitvrång och ville inte alls lyssna på mig, men han mjuknade upp till slut.
sen väntade en överraskning, fick en parfym av elin, så hiimla snällt!! :):)

körde från stallet, åkte på macken och jag fick lära mig tanka o kolla lufttrycket osåndära..
sen fick jag göra en tvärbromsning, körde typ åtta och tvärbromsade, trodde de skulle va läskigt men var inte så farligt som ja trodde :)

nu är ja hemma ochväntar på att mamma och micke ska komma hem, vi ska ju göra om här hemma som jag har skrivit och nu har mamma köpt en ny tv bänk och en ny tak lampa:D:D så vill ha uppp de o se hur de ser uuuut.
skulle ut och springa men orkar verkligen inte, ska ut till stallet sen med carro så det får bli min motion idag och blir en tidig kväll ikväll kan ja lova!!
skriver mer ikvälllll



EN SAK TILL HV VAAAAAANNNN IGÅR, KÄNNS SÅ BRA NÄR DOM VINNER, MEST NÄR DOM VINNER ÖVER TIMRÅ ::)))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0