FESTAT

Igår så kom carro hit, hände inte mkt elller -,- carro låg i sängen o vägrade röra på sig typ, till slut fick jag upp na för jag skulle ha hennes jeans men dom var förstora :(((( men ska endå till vero moda idag o se om dom finns i nån mindre storlek än 32 vill oxå ha sånna juuuuu!!!
Aja vi drack vin och fixade oss och tog åtta bussen till stan, mötte anna och jennie och åkte till adam i sallyhill
Dä va det några killar när vi kom sen kom isak, fille och fredde mfl ;p var ju ganska trevligt, körde ölspelet osådära vid 11 kanske gick vi till victor där det var lite folk, men där söööög det riktigt hårt alltså
sen kom vakten typ 3 gånger och klagade på att vi var högljudda? ursäkta de var typ en trea men typ musiken var så låg att vi inte hörde den och alla var typ knäpptysta ;s
Så jag och adam drog hem til honom och då kom fredde och dess och hämtade upp mig.
Vi for runr runt och dom skrattade åt mig för jag satt därbak och sjung för mig själv! haha ja.. kanske lät lite fult har ju inte väärldens bästa sångröst.. + att jag hade tappat rösten på nå vänster.

Vi skjussade iaf hem caty och cg sen lämnade vi av dess hos sin pappa och då for jag och freddie runt och hade det lite roligt. Han skjussade hem mig vid tre och jag somnade hårt, ja efter lite smsande.


Nu har jag vaknat iaf... är svintrött men kan inte somna om, skitirreterande!!!
ligger och kollar på brooke knows best.. och nu gick det upp för mig.. vafan är hogan?? varför har dom gjort slut? varför dejtar mamman en 19åring?? Kan någon ge mig svaren på dom frågorna :o vart helt chockad ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0