FIRAT MAMMA

Ah efter skolan gjorde jag inte mycket, kollade på top model tränade liite på engelskan oså.
Vid sex kom ante, therese, liam och leia och fikade och firade mamma då.
Åt nå kakor då ja inte hade ätit nå sen 11. Efter det tog jag mysis ut i spåret och sprang ett varv.. eller ja sprang nästan hela  tiden, gick lite oxå:)
men mysis var skitkonstig, skällde på ALLt o alla, hundar som människor.. kanske var för att det var ganska mörkt?
Gick hem och lämnade mysis sen och satte mig och kollade på idol, då ringde podas så surrade på lite med honom :)
nu ska jag se vidare idol, duscha, plugga engelska sen blirdet en tidig kväll så man orkar med morgondagen, det blir väll partyy då förstår ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0