FREEDAG

Äntligen fredag, såå skönt :D Och vad ska man göra ikväll? blir nog till att ta fram vindunken.
Ja som sagt vart  de en väldigt tidig kväll igår, halv 10 sov jag, haha men var inte pigg imorse för de, blää för att kliva upp på morgonen.
Sen att jag vart försenad för jag hittade ingen tröja gjrode ju inte saken bättre
Är på skolan nu, ska redovisa mitt projekt, lär ju ine få godkändt eftersom första gruppen inte fick de och de är värsta pluggisar typ, men orkar faktiskt inte bry mig hatar media ämnena endå.
Kallt äre här oxå suttit med vinterjackan på och halsduken sen jag kom -,-


men åååh va ja har tråkigt, har kollat alla bloggar, matat mina fiskar, gjort mat i cafe och donat i farmville, vaaaad gör man då? näe ska nog skicka iväg nå sms till några eller nå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0