GÅRDAGEN

Ja igår så åt jag ju kina mat med pappa och berit, for hem sedan och stressade som fan för jennie sa att vi skulle åka sex, men näe då är seg tobbe typ väärldens segaste och kom typ halv åtta..
Vi hämtade upp jennie och högttalarna och sedan for vi till lokalen där det redan var ganska mkt folk, men då hade vi glömt nån kabel så jennie fick åka tillbaka...

Ja finns väll inte så mkt och säga, drack o drack o drack :) trevligt folk och bra stämmning.
Men på slutet hann jag inte med riktigt? om de va nån kiille som hade slagit jennie och hon va blodig och anna va blodig o ja :o hängde inte med i svängarna, så polisen kom dit pga det, men då städade jag lokalen, diskade och ställde iordning allt.
Sen kom thom och hämtade mig och pernilla, vi skjussade pernilla till aveny och jag for hem och dog hårt i sängen.

Imorse sov ja till 12, var gaanska bakis, men va så illa tvingad o kliva upp, klädde på mig och drack ett glas oboy och sen ställde jag mig och dammsög så ja skulle bli piggare (y) och det vart jag.
Vid ett kom pappa pch berit och hämtade mig, jag körde till berit och där såg vi på trav och sen satt jag vid datan. Sen vart det middag, fläskfilé, strips och bea sås + grönsaker, mumsigt.
Efter det tog jag mig en promenad med sakko och sen körde jag hem med, ogillar starkt och köra i mörker..
speciellt när man inte ser människorna? fan skaffa reflexer!! omöjligt och se ibland när dom står och ska över vägen oxå har dom svarta kläder på sig.. huva, med tanke på det så ska jag faktiskt sätta fast en reflex på min vinterjacka nu innan jag glömmer det.

jag är gryyyyyyyyymt trött och har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, men blir inget drickande iaf, nu ska jag bli frisk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.

Passar ju perfekt nu när det är snart jul också.Julklapp kanske?



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2009-10-31 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0