GODMORGON

Först vill jag säga att filmen som jag såg igår var  grymt rolig, sevärd film!
Vaknade iaf halv elva imorse, av att dom borrade i vardagsrummet, ah blir så fiiiint där, men är inte klar än, eller typ..men har inte fått ut dom gamla möblerna än för ante och micke ska ha dom, så det ska vi göra på torsdag tror ja, sen fattas det lådor och ljusgrejer plus att vi ska köpa nån ny tavla sen nya köksmöbler, weeii.

Har ätit en makrill macka just med, ska bara äta 2 mackor idag har ja bestämt mig för, så en till macka til middag senare.
Vad gör jag annars.. tja ligger i sängen med fetknoppen siggy på mina fötter, håller på o avlider av min hosta som jag aldrig blir av med, läju fått svininfluensan eller nå sen lär jag dö eftersom mitt imunförsvar blivit 0, men de är kul;-)
kanske blir fest imorgon med jennie och gänget, fårse om jag orkar =) men ne nu ska ja ut till vardagsrummet o glo igen.

Kommentarer
Postat av: HANNA

Ska du göra något roligt under höstlovet? =)

Kram från Hanna

2009-10-27 @ 12:54:22
URL: http://hannachristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0