HAHA MEN SNÄLLA?

Haha päran kom in förut, jätteserös o ba "nathalie kan ja få prata med dig" Så gick med han, och då sa han"väldigt många lärare tkr du har gått ner i vikt" haha jag trodde seriöst han drev med mig, men näe icke..
Så fick gå till sjuksköterskan och nu ska man till en dietist och kanske nå stödgrupp på sjukhuset, SOM OM JAG KOMMER ÄTA MER FÖR DET?:) ICKEEEEEEEE!!
Vart precis klar med mitt företag grejs ;p så har lämnat in de nu så jag kan börja på hemsidan, jätteskönt.
fredde kom nyss in med :D nu ska han till banken och lägga in pengarna till stugan ;-) weey
har suttt till morgonen och kolla på klänningar :D läntar väldigt mkt ska ha så satans roligt!!!!
MEn nu ska jag dra på stan! hejdoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0