HATAR HÖSTEN:(

Drog ner och tränade förut som sagt, 30min på den där ja grejen som ja inte vet va den heter, sen tränade jag mage och insida/utsida lår där jag har mkt feeeeeeett uschusch!
sen gick jag i en kvart sen kom mamma, for till stallet och mockade otrooligt noga och fixade höet, tog in han.. o gissa om han var lerig eller?jösses, var ju bara föör ja lovade han igår att ja skulle rykta han väldigt noga idag som han såg ut sådär, men ren vart han efter mkt slit :D
Red en tur till stängselfabriken, travade och galopperade, men va händer inte då? jo han tappar dom där förbannade bootsen, JAG HAAAAAAAAATAR DOM JAG HATAR DOM SÅ FÖRBANNAT MKT!! så va bara o hoppa av de o sätta på dom igen, och jag höll på o fryyysa ihjäl.. Red väl i ca 45min, när vi var tillbaka ryktade jag honom ännu en gång in med 2 kärror spån (så nu simmade han i spån) och gjorde ren bootsen för dom var jätteleriga,
så nu måste han vara något glad iaf =D

Var hemma runt 7, då åt ja lite mat och nu sitter jag här, med mjukisar och 2 tjocktröjer, skulle behöva duscha men får vänta tills jag är varm annars dör jag av kyla!
ska ladda iphonen tänkte jag, plugga lite teori och glotta tv :) så nu vet ni vad jag har för mig ikväll dock är jag grymt trött som vanligt och kommer somna tidigt kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0