HELLUU

Nu sitter jag på skolan igenm nyss matat firrarna som carro fick mig o börja med =)
På lunchen drog ja o carro o käka med freddie mfl, och ja dom är ju som dom är dom!!
sen följde jag med carro till vårdcentralen i skb, och sen till skolan igen.
Nu har vi medieföretag och jag och sarha har kommit på ett företag, väntar bara på anders nu
och att magnus ska komma med en extern hårddisk!!!!!! gaah så ja kan lägga in planschen.

Ska dra 14.15 till frissan och carro ska med, sen blire stan en sväng sen träna :) yeye!
nu ska fortsätta spela jävla äckelbanan som jag är så förbannad på för jag har spelat den 10 gånger och ddör jämt på 45banan och det är 50 banor, BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0