HMMM

Drog från skolan vid halv 2, gick på stan och köpte 2 baslinne ett svart och vitt, måste vara den enda i världen som inte har det, men nu har jag det iaf.
eh väl hemma funkade inte datan igen, det står "säkerthetsloggen är full, bara admistratörer kan lösa detta problem" va sjutton är den? men grejen är efter typ 2 timmar så går de o komma in i datan igen.. ah sjukt.
Kollade på lite tv, mannen som talar med hundar.. ah svårt o slita sig från det kan jag lova.
Drog ut och sprang, heelt slut vart jag.
Kom in och dammsugade mitt rum, mamma kunde ha gjort det men gör de hellre själv då liksom blir det riktigt gjort om man gör det själv.
Sen kom danilio förbi en sväng och sen nu dricker jag en cider, och kollar på simpsons..
Ska dra och duscha nu, och mamma tjatar om att ja ska äta.. har bara ätit en macka idag dock men näe kalorierna från cidern räcker, dock lär mamma få damputbrott menmeeeeeeen
jag vill ut ikväll men har ingen o dra ut med eller nånstans o draaaaaaa =(
hoppas anna hör av sig och att ja kan hänga på får hoppas!!!



ny cider som har kommit ut, eller ah ny och ny.. mamma sa att den va ny men hon är ju rätt efter
päron och vanilj.. heelt okej kanske lite sur för min smak men går ju i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0