HOOME

Låg i sängen ett tag när jag kom hem sen rörde jag på fläsket och drog till spåret och gick/sprang :) skönt skönt.
När jag kom tillbaka ringde jag och bokade klippningstid, halv tre på torsdag.
eh sen fyllde jag i vacciations papprerna som vi fick idag på skolan.. mot svininfluensa.. man fick bestämma om man skulle ta det eller ej -,- jag tyckte det var såå onödigt för ja kommer endå inte få svininfluensan, men mamma tyckte det va säkrast så aja mig spelar det roland.
Pratade även med det så kallade äcklet i telefon, alltid lika roande telefonsamtal
Ligger och kikar på teve nu och ska öppna teori böckarna nu och sen ska jag äta middag, (samma som igår) MUUMS MED SÅS
haha ska försöka komma ihåg o ta kort ska ni se de är typ 20 riskorn och 3 liter sås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0