INTE MIN DAG---

Ja igår så skjussade mamma mig till stina, där var pernilla och jennie redan. Eh sen kom natta, anna, elin, julia och nå killar, hade det väldigt trevligt
körde "jag har aldrig" och massa, eh vid tolv tiden skulle dom ner på krogen så jag, natta,julia, elin och viktor drog till korsta till nån peter, va där tills ett tiden bara sen kom k och vi for hem till mig och myste :)
väldigt behövligt!


Idag så ringer pappa o väcker mig som vanligt, körde till stallet så va där tills 2, fixade ordning allt åt kaggson sen mockade jag även bettys box, men ah linn mockades såklart eefter mig för ja hade missat nå småskitar -,-
sen skulle linn massera berit och tog en jäkla tid innan vi kom ut :p red till ridskolan där det var tävlingar och stannade vid framhoppningen och linn trimmade berit lite, gick svindåligt för dom och sen tappade kaggson ena skon så fick hoppa av och sätta om den, sen tappade han den andra och då gick vi i fetaste leran så skon fastnade i leran så fick lera över hela mig.. hoppade upp igen. JA DÅ TAPPADE HAN ANDRA SKOJÄVELN, TROR NI JHA GVAR IRRETERAD ELLER? helvete va ja svärde o hade mig.. JAG HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAR DOM DÄR JÄVLA ÄCKEL SKORNA HAN HA, orkade inte sätta på dom så han fick gå barfota hem och linn fick bära en och ja en, och dom väger ju inte lite heller, kramp i armen hade ja, o frös gjorde ja...
väl tillbaka så duschade ja av benen hans och gav manne mat sen for vi hem, skjussade hem linn sen hem till mig.
har precis ätit mat och är svinmätt, ingen aning vad ja ska göra ikväll.. ska nog öppna käre körskole boken eller något sådant.
ska ut och springa iaf, det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0