KAN DET BARA BLI SOMMAR IGEN?

På bussen hem från skolan träffade jag ardi, inte varje dag ;-)
väl hemma så småstädade ja lite snabbt, plugga lite teori sen for jag till stallet
mockade och gjorde irodning allt sen väntade jag på linn i 545år medans hon mockade o höll på...
stog och dskuterade massa, linn tycker jag är alldeles för snäll och kan aldrig säga nej och tkr jag har världens dåligaste kompisar som jag borde be dra åt helvete, haha lite roligt gick en snabbkurs hos henne om att kunna säga nej.. får väll se hur det går i framtiden :D
Vid sex tiden kom vi ut, red en snabbis runt kvarsätt.. var så saaaaaaaaatans kallt, hatar o rida nu är fan en pina!! blää.
När vi var tillbaka gjorde ja ren karlederna på kaggson, va full md lera o inge bra.. vill inte att han ska ha mugg eller nå.
Var hemma runt halv 8, då var det direkt in i duschen stog där i en halvtimme på 40grader såå skönt.
Sen hade mamma gjort mat när ja duschat klart, spagetti o bacon o ketchup, de var gooottt.

nu ligger ja i sängen sviintrött och kollar på desperate housevifes o pluggar teori.. ska göra nån fas innan ja lägger mig hade ja tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0