KLAAR

Var hos tandis förut och drog ut sista tanden, grymmt skönt att ha det klart!
Men klagade på att jag hade haft skitont i tanden jag drog ut förra veckan, och dom kollade och det hade fastat massa matrester vilket hade blivit infektion osv... -,- mhm väldigt fräscht, fyfan va det började lukta när dom började ta en krok o ta ut allt men sen hede dom igen hålet med nån salva och spola rent o grejjer så det gick ju bra.
Och vem träffar man inte på vägen ut, jo farmor-,- största sucken ever och hon snikade skjuss med oss till stan och babblade som satan.

Väl i stallet mockade jag och helene åt alla 3, sen kom det 2 småungar och höll på med blixten, klättrade och hängde i svansen typ, men blixten stog bara snällt och åt han.
Tog en tur runt huli och träningsbanan, gick super förutom att mallis var som ja mallis brukar vara = TÖNTIG!
Sen åkte jag och pappa och fyllde på telefonen och sen for jag hem och duschade läääänge!
ligger i sängen nu frysen som alltid och väntar på mat, brorsan har lagat ihop ris och gryta, muumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0